Rabu, 1 Januari 2014

Selamat Tahun Baru 2014

Assalamu'alaikum

Lamanya aku xupdate..=_='
last update bln 3,huhu
bnyk sbnrny jd spnjg 2013..
Suka duka perjalanan hidup
huhu

sampai 1 thp aku sndr lupa psl blog ni..terukkn?haha

so untuk ms yg trlalu singkat ni aku update ne yg blh :)

1) hbs bljr & grad..yeayyyyyyyy
haha ni ms bln 5..semua fmly aku de tp abg aku along ja xikut sbb sibuk :(
aku mnta semua family aku pakai merah
cun sgt & hot!!haha
LOVE U :')




2) Bertunang
Alhamdulillah..10-08-2013 aku selamat mnjd tunang org,huhu
tgh menghitung hr,bln utk jd yg halal..doakn kami..Insyaallah :)






3) member kawen
member baik ms sek men sorg lg dh slmt jd isteri org :)
bln12 ritu,huhu jeles sgt!!!!!
pastu kbtln kenduri dia sm dgn budak kls kami lagi sorg A'limah...

A'limah ni bercinta 10 thn..so sweet..dh jodoh..alhamdulillah :))))






4)pesta penang dgn my lovely family..
Happy sgt kami hr tu, hehe





5) new watch(prlu ke update?haha kira pe :P )
Alhamdullilah..aku dpt jam ni dr En Tunang :) dia dtg penang melawat aku since dia nk naik rig ms birthday aku :'( kira nk pujuk amek ht la konon,haha

kbtln aku dpt jam ni ms 31-12-2013

Sgt2 brmakna :')




Okla....nanti aku check2 yg lain..aku pn xingt sbnrnya,haha
hrpkn de pic so ingtla :P
nnti aku update lg k..
Jumpa lg ^_^ Insyaallah

Assalamu'alaikum

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...