Ahad, 6 Januari 2013

aku dh 23, yeay :D

Assalamu'alaikum,

hr ni dh 6 Januari 2013
syukur Alhamdulillah..aku msh diberi peluang bernafas sehingga sekarang :D
xsgka aku kini berumur 23thn
hbs sudah azam utk berkahwin um0 22
okla...psg azam baru..
kawen thn ni
wah.....gatal sungguh! =_=!

setiap tahun family aku akn sambut birthday kami sekeluarga...

bkn smbut ngan lilin hadiah bagai
tp dg doa selamat..
yg abah aku bc kn..
Ya Allah...terima kasih T_T
xnk hlg abah sgt.....huhuhuhuhu sume la xnk hlg :D
n aku pny birthday selama 4thn ni trmasuk thn ni selalu jatuh ms aku kat Johor...aiyoyoyo..
that's why we celebrate early but for this year..hmmmmm
aku xdpt lik rmh...
n sebenarny aku exam sok
so xrs sgt la
xpe..dh bsr pnjgkn....ne leh touching2....buruk muka :P

terima ksih korang yg mendoakan aku..
doa kalian amat aku hargai, amin :)

okla...smpai sni je..nk smbung study...@_@


Allah selamatkan kamu
Allah selamatkan kamu
Allah selamatkan Nor Azwin Johari
Allah selamatkan kamu :D



p/s : yg nk jd imam saya, sila belajar bc doa selamat bl de 'event' penting cmni ye :D

Birthday girl,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...