Sabtu, 12 Januari 2013

kitar semula :D

Assalamu'alaikum,
hai korang..
aku br lik dr career expo dkt KSL Mall JB..
welllllllllll
nk grad kn :P
ceit...pd al lmbt ag =_=

td aku g ngan member aku, Tirah..
hubby dia kja then aku ikut,tman n tgk2la ne kja leh kn
mula2 slh level..kteorg smpai2 kt, "alamak, IT Fair je..apakah..dtg dr skudai de ni je =_=?"
trus nk blah..then tetb the miss tu tgur kt nk cr job kat level 1
ok...fine...kteorg kat ground floor..haha malu2..

then alhamdulillah...kteorg cba..
de rezeki, Insyaallah..
rezeki de di mana2..ianya rahsia Allah swt :)

lik pd tajuk..ha..mcm xkna kn tajuk entry ni?hahahaha
sj...mengada...aku tajuk2 ni failed sbnrny :D
cuma nk ckp sal bj...errr gth awl2 pic xlawa ye..fon biasa je,huhu

Alhamdulillah..mcm yg aku gth b4, alhamdulillah..
perubahan pakaian aku msh lg brlgsung n msh lg dlm usaha mmperbaiki
then of coz kna rejectkn bj2 dl..
yg mmg mcm sarung nangka,xckup kain,hehe
tp.......aku xreject sume...
still leh mix n match yg msh mengikut garis panduan sbg muslimah



 1) bj ni agak..phm2la kn,haha n bj ni ikut body..sbb kain lycra..bl pakai mmg bntuk body air botol Bliss tu la jdnya :D tp dsbbkn syg bj ni n leh lg guna then aku pakai gak..dengan................

2) cardigan bercorak...sbb yg len sume ksong,huhu xde la labuh pn cardigan ni..parat2 tp sbb dress ats ni pnjg so xde mslh..n aku xkai sarung lengan sbb lengan cardigan ni pnjg n tak terselak..slmt lg :)

3) aku psgkn gak dgn skirt pink ni...nk pakai seluar slack pn leh tp aku prefer kain. :)

5) tudung aku kai tdung bawal with inner sbb tdung bawal sgt jarang..aku nk sm kn dgn skirt so aku pakai tdung pink muda gak :)
punya la segan nk tgkp pic sbb ramai org..so berdiri cam nk nyanyi lagu Negaraku pn jd la :)

6) jgn lupa pakai stokin..kaki pn aurat juga actually :)



p/s : perempuan tak dilarang utk mghias diri,cantik tp perlu berpada2..dan plg pntg,yg indah itulah kte akan jaga dan tutup..supaya yg berhak sahaja akan melihat keindahannya :)


Perkongsian bersama,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...